برتری عملکرد خبری روابط عمومی ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز  خاتم و یزد

یزدفردا "در دومین گزارش از سلسله گزارش های ارزیابی عملکرد خبری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان در سال 88 روابط عمومی های شهرستان های مهریز و خاتم به ترتیب در کمیت و کیفیت خبرهای ارسالی حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز با تایید 48 خبر از 50 خبر ارسالی ، رتبه اول ارزیابی عملکرد خبری بصورت کمی را از آن خود کرد و روابط عمومی های ادارات شهرستان خاتم و یزد رتبه دوم و سوم را کسب نمودند.
همچنین روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم با کسب 87 امتیاز رتبه اول ارزیابی عملکرد خبری بصورت کیفی را بدست آورد و روابط عمومی ادارات شهرستان مهریز و یزد حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
به منظور بهبود فعالیت های خبری حوزه های مختلف ادارات شهرستان و آگاهی از نقاط قوت و ضعف جریان اطلاع رسانی و اتخاذ شیوه ای یکسان در ارایه مطالب به مخاطبان ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دوره های سه ماهه اقدام به ارزیابی اخبار ارسالی فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان های استان به دو صورت کمی (تعداد اخبار ارسالی) و کیفی (رعایت اصول خبری) با عنوان بازخورد می نماید.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا